California Rolls

Har verkligen börjat älska söndagar. Förmodligen för att jag jobbar väldigt oregelbundet och därför varit ledig flera måndagar men trots att jag jobbat rätt mycket helg så känns det skönt att slippa ha söndagsångest. Förra söndagen bestämde sig jag och pappa för att ha en liten dejt så vi åt sushi, drack kaffe på ett mysigt fik samt gick på bio och såg Everest - för övrigt sjukt bra film om man gillar äventyrsfilmer i 3D!

Nu har vi hela familjen varit och käkat en sen lunch ihop och det blev faktiskt en vegetarisk rätt för mig. Fått en sjuk dille på vegetarisk mat det senaste faktiskt - kanske har att göra med att jag spenderad dagarna på Maxi att skära skinkor och spetts kyckling? Nu dricker jag kaffe och ska strax hoppa in i duschen och om en timme ungefär kommer Lukas och hämtar upp mig så ska vi se nya James Bond. Hört att den ska vara grym och jag som älskar Bond lär inte bli besviken.

/Puss


Jag valde såklart California Rolls som jag förälskade mig i när jag bodde just i California - och som vanligt när jag äter det förstår jag inte varför det inte blir oftare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0