Kafémagasinet







Åh verkligen haft en sådan supermysig kväll!😄 Tidigare idag på jobbet i delikatessen ville en kund att jag skulle råda henne vilken ost hon skulle köpa till rött vin och ända sedan dess har jag varit sugen på rödtjut, hehe... Verkligen haft ett par tuffa veckor på jobbet med många timmar på schemat så ett par glas ikväll satt fint. Hanna och jag valde bästa Kafémagasinet där det var proppfullt med folk vilket är förståeligt då uteservering med värme och mysig belysning nog lockar många för att man helt glömmer att det är november. Nu ska jag hem för att sussa och får sätta klockan extra tidigt imorgon så jag hinner klart med packningen inför Danmark.

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0