Friday Morning

Godmorgon pĂ„ er finisar!😄
Uppdateringen hÀr har ju inte existerat men faktum Àr att sÄ fort jag Àr ledig blir jag sugen pÄ att blogga och fotografera, men mitt nya jobb tar ju upp cirkus all min tid nu i början dÄ man vill visa sig sÄ tillgÀnglig som möjligt.

IgĂ„r hade jag iallafall en ledig dag vilket resulterade till att jag skitspontant ringde Vilma vid 16-tiden och frĂ„gade vad hon skulle göra ikvĂ€ll. Hade sĂ„klart fĂ„tt en idĂ© om att vi skulle Ă„ka ut till sommarhuset, göra en god middag och fina drinkar, mysa framför brasan och sova över! Och sĂ„ blev det! Nu har vi precis sovit ut och ska dricka kaffe. Hejsvej!😄


En drömgo islatte jag gjorde för nÄgra morgnar sedan


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0