Copenhagen

Godmorgon på er sötnosar!
 
Ledig måndag efter en fantastisk helg i Köpenhamn satt riktigt fint. Gick upp relativt tidigt imorse då jag slocknade tidigt igårkväll. Vi kom hem från Danmark inte alltför sent igår så vi alla hann fira våra pappor på fars dag. Mamma hade lagat supergod middag och pappa fick bland annat en ask med chokladpraliner med smak av whiskey som jag hade med mig från Köpenhamn. Nu har jag druckit kaffe och laddat över bilder till datorn med Nyhetsmorgon i bakgrunden. Är strax klar här och sedan ska jag packa upp, åka ner och köra dubbelpass på gymmet och sedan träffa några av mina fina ladies på fika i stan. Tänkte även hinna med ett hot yoga pass på gymmet ikväll.
 
/Hoppas ni får en mysig måndag,
Puss M
 
Ett helt gäng bilder vi tog båda dagarna i Nyhamn - helt sjukt fint där verkligen. Särskilt dag två då solen var framme större delen av dagen så vi köpte to go kaffe och satte oss i hamnen.
Bilder från och på hotellet.
Fina Köpenhamn - och hur mysigt som helst att det redan var julpyntat på många ställen.
Från den japanska restauranten Umami - bland det godaste jag ätit for sure. 
Från en supergod lunch i stan - jag tog lax, killarna burgare och Anna pizza.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0