2 DAYS LEFT

Hej finisar! Det drar ihop sig kan man säga... Börjar inse att jag verkligen åker snart. Min dag idag har mest handlat om att packa och köpa en del grejer som jag behöver till resan o.s.v. Nu på kvällen kom mina goa kompisar Rebecca, Evelina, Sebastian, Gustav och Jacob över. Blev lite deg i soffan med popcorn framför OS! Och sen en massa kramar hejdå... Jag är även nästan helt klar med packingen - känns så skönt. Imorgon blir det springtur på morgonen och fika med Anna, Frida och Andreas. Sedan ska jag gå igenom lite grejer inför flyget med daddy och på kvällen har vi nog lite familjemiddag tillsammans - får väl hoppas att jag får välja mat ;) Måste även träffa min underbara vän Rebecca en snabbis - dig blir det svårt att åka ifrån du, även om vi två bara kommer ha en 12 h bilresa emellan oss. P U S S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0