3 DAYS LEFT

Hej goingar! HERREGUD! 3 days left... SKIT vad jag längtar. Tror inte att det går att beskriva med ord hur mycket jag bara vill dit nu-nu-nu! Jag är så obeskrivligt, sjukt jäkla taggad. Men att åka innebär en HEL del kan jag säga. Inte bara jobbiga saker som packning och flygresan dit själv... Jag ska även lämna precis ALLT. Det jobbigaste blir ju naturligtvis familjen och alla mina underbara vänner. Sitter här och rensar telefonen och inser hur mycket bilder jag faktiskt har. Så gjorde en massa collage, som jag vill lägga upp här på bloggen! Blev inspirerad av min fina vän Jessica som gjort ett collage med bilder av henne och mig som jag fick idag när vi sa hejdå - så himla fint, tack! P U S S


Kommentarer
Rebecca:)))

Åhh vad fint! lovee ya bästi! <3 ( kommenterar igen eftersom de inte kommer upp) :P

Svar: Tack love!!! Love youuuu
Matilda Warvne

2012-08-06 @ 23:10:00
URL: http://www.rebeccahjertonssons.blogg.se.
Amanda

Åååh mysi! Nu hann vi inte ses innan, men jag hoppas att du får det hur bra som helst! Skriv mycket!! Puss älskar dig

Svar: Nej, så himla synd :( Ja, det hoppas jag med!!! Älskar dig, mitt hjärta! <3
Matilda Warvne

2012-08-07 @ 16:09:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0