4 DAYS LEFT

Hej goingar! Hade besök av min moster, hennes man och mina gulliga kusiner på Tjörn igår! Eftersom vädret var lite si sådär, satte vi upp partytältet och åt god mat! Det var faktiskt väldigt tur att vi gjorde det eftersom det sedan kom världens skur. Men sedan blev det mycket finare, så vi gick ned till vattnet en sväng och några badade. Inte jag dock - badkrukan... Fick också en hejdå-present av dem som var hur söt som helst! Själva paketet var som en gullig, liten resväska som det bland annat stod "Wherever she went" på, tyckte det var så himla gulligt. Och i den låg det en massa doftljus, en liten mjuk handduk och en sten med texten "Kram" på! Jättesött verkligen, tack! Lite senare på kvällen drog jag och Vilma upp till Max och Vilma.R och kollade på lite film i deras friggebod! Imorse när jag vaknade hade jag även ett nytt mail i inboxen från min hostmum, Maureen. Jag hade frågat henne om det finns någon slags dress-code på Paly och i mailet hade hon skickat med en artikel "What not to wear" från skoltidningen. Artikeln var dels lite skämtsam och oseriös, men det kändes ändå som om det låg något i det; "Just because you didn’t go to Homecoming doesn’t mean you can wear those heels to school", "Leave the pajama pants, sweats, and oversize T-shirts at home", "You look like a fool wearing sunglasses at school", "Guys, unless you’re on your way to basketball practice, don’t dress like you’re on your way to basketball practice", "When butt cheeks hang out of shorts, it’s inappropriate", "If you’re going to wear Uggs, at least wear them with pants" O.s.v. - Något för mig att tänka på? Nu ska jag göra en ny playlist på Spotify, "California baby" och lägga in en massa låtar som jag tänkte lyssna på på flyget. Ska även dra igång med packningen ikväll hade jag tänkt, får se hur det blir med det alltså... Hatar att packa! Dels för att jag är så dålig på det, fastnar alltid någonstans (TV:n<3, Mobilen<3, iPaden<3) och sedan för att jag är så himla rädd för att glömma något.. haha! Ber om ursäkt att jag inte har något radavstånd i mina inlägg - det går inte att ändra!!! Hoppas det går att läsa i alla fall! Ha det grymmmish! P U S S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0