6 DAYS LEFT

Whats up! 6 days left.. Det går fort kan man säga! Redan mindre än en vecka. Känns sjukt att det är så kort tid kvar att jag redan kan se vad är för väder i Palo Alto den dagen jag kommer; 25 grader och sol - wonderful! I tisdags var jag, Rebecca och Evelinisen ute på fest i Särö och trots att vi inte kände så många hade vi i alla fall jättekul, blev dock lite senare hem än vi planerat, menmen vi har ju sommarlov! På onsdagen åkte jag en sväng in till stan för en fika-date på Condeco med Anna och Frida - åh vad jag saknat dessa tjejer, för goa! Sedan runt halv 5, 5 åkte jag och Jossan ut till Tjörn där mamma och pappa förberett goaste middagen med räkor till oss, sjukt gott. Och igår åkte vi in en sväng till Stenungsund och hittade lite grejer till resan. Dels en liten, rosa rullväska som jag kommer ha som handbagage. Den var rätt lätt och smidig, så tror att det kommer bli rätt bra. Hittade även lite presenter till min värdfamilj! Sedan åkte vi hem för att käka middag och regnet verkligen öste ned! Herregud vad det åskade och blixtrade, usch!! Hur som helst åkte jag och daddy in till Stenungsund igen för att gå på den efterlängtade Batmanfilmen, "The dark night rises" - gaaaalet bra film. Känner mig alltid som en kille när det kommer till min filmsmak, för älskar verkligen Spiderman, Batman och andra actionfilmer, men jesus vad grymma dem är! När vi kom hem spelade även USA-Nigeria i OS-basketen och USA krossade som väntat Nigeria... Läste lite på mitt highschool's hemsida om kommande händelser och liknande och såg att det kommer vara "Back to school dinner" och "Back to school dance" bara någon vecka efter jag börjat (16 augusti)... Verkar ju hur kul som helst, men ändå väldigt nervöst eftersom jag inte känner någon. Men förhoppningsvis löser det väl sig ändå ;) Ska också förmodligen Skypea med min värdfamilj på söndag, så det blir sista gången innan jag träffar dem på riktigt! Ska snart äta middag och så kanske vi åker ut en sväng med båten och se om vi kan få någon fisk! P U S S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0