Cali, where have you been all my life?

Whatupp dudes? Jag mår grymt bra! Det är en massa nya saker att vänja sig vid givetvis, men kul ändå! Saker som att gå in med skorna i huset, använda mjölkpaket som väger ton, välja mellan 700 sortes flingor på morgonen och lyckas sätta på TV:n med fyra olika fjärrkontroller ;) Men alla jag träffat hitills är väldigt trevliga och welcoming! Imorse var jag ute på min första springtur och var lite rädd att jag skulle springa vilse, men gatorna här är flera miles långa, så det är bara att springa några blocks åt ena hållet och sedan tillbaka. Runt lunchtid åkte vi mot the beach house i "Bodega Bay", vilket ligger ca 2 h från där jag bor. Påvägen stannade vi först på Golden Gate-bron för lite bilder och sedan på en outlet innan vi körde sista biten. Vi käkade jättegod middag (lax med potatis och corn salad) och sedan lärde min host dad, John, och min host brother, J.T, mig att spela biljard P U S S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0