First day of school

Hej!! First day of school, huh? Damn. Träffade så många människor att det är galet. Alla var så himla snälla och welcoming! Är så himla glad! Hade känts jobbigt ifall jag inte pratat med någon alls... The classes jag tog var alla väldigt bra, utom Theatre. Själva klassen var helt okej, men eftersom det är Theatre 1, så var det många yngre med och dom som var i min ålder var rätt konstiga... Ska se om jag kan byta... Åt iallafall lunch med ett gäng asgoa tjejer; (ska se om jag kommer ihåg alla namnen) Lauren, Bella, Hayley, Talia, Viviane + någon mer. Efter vår sista class åkte jag, Bella, Lauren och Talia för att köpa en Strawberry-Banana Smoothie, innan Bella körde mig hem. Älskar det faktum att du får köra från det att du är 16 (dock bara dig själv tills du är 17) här! Nu ska jag käka middag, kolla igenom alla papper jag fick idag (A LOT!) och sedan kanske gå ut för en springtur! Var tvungen att lägga ut två för roliga bilder på min crazy hostmum, Maureen, with her googles on for cutting the onion - awesome! Ville även visa en bild på kartan av min skola - HUGE! Sånt behövde vi inte på kitas... LOVE YOU P U S S



Kommentarer
Anonym

ÄLSKAR din blogg!!!! är så sjukt avundsjuk!!

Svar: Haha, vad kul och höra!
Matilda Warvne

2012-08-17 @ 13:00:07
Evelina

Du får filma huset snart å lägga ut :D

Svar: Haha! Att du ens tror att jag är så teknisk, sötis!
Matilda Warvne

2012-08-18 @ 11:29:28
URL: http://www.myliifeaseevelina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0