If you don't take the shot, how are you supposed to score?

Hej goingar!
Vaknade just upp i min amerikanska, sköna säng. Helt galet! Flygresan gick sååå bra och det är jag tacksam för. Gillar verkligen inte att flyga, men detta var nästan kul! Resan till Tyskland gick fort och sedan köpte jag mig lite lunch medan jag väntade på att få boarda planet till SF!

Tankarna som flög runt i huvudet på första resan var så blandade; sjukt glad för att jag skulle åka, men ändå ledsna för att lämna allt!

Men på SF-planet var jag bara glad! Är så himla stolt över mig själv att jag gör detta! Blev hursomhelst uppflyttad till Business class av ren tur, så fick en justerbar massagestol, massa plats för benen, matmeny, mer service, stor TV-skärm och skön kudde - kunde inte bli bättre för mig! Passkontroll/security/visa kontroll tog sin tid, men till slut kunde jag hämta väskan och möta Maureen och John - vilken lättnad!

På kvällen åt vi (stora!!!) amerikanska blackberries&vaniljglass och tittade på OS allihop. Måste bara nämna att när man kollar på OS i USA filmar de amerikanska filmbolagen BARA de amerikanska lagen och deltagare i till exempel friidrott, hahah! Riktigt kul faktiskt!

Ha det amazing


P U S S



Kommentarer
Rebeccca:)

Uppdatera mera! saknar diggg <3

Svar: Problem med den javla blogg.se-appen pa min iPad :( ska se om det loser sig! Hoppas verkligen det!! Precis gjort mitt eng.test infor skolan som jag klarade - woohoo :) Pusssar
Matilda Warvne

2012-08-13 @ 13:32:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0