Just do it

Heeyyyy! På vår andra dag i Bodega Bay gick vi först ned till stranden och såg både det ena och det andra; valar, sjölejon och till och med delfiner! Galet coolt! Måste även nämna på tal om ingenting att sängen jag sov i i Bodega var amazing!!!! Jättestor och gooo! Jag och min hostmum, Maureen gick sedan upp till huset för att göra lite tomatoes&mozarella till lunch. Efter det satte vi oss i deras hottub med utsikt över havet - galet fint! Vi lämnade Bodega runt 5 och åt sedan middag här hemma i Palo Alto för att sedan kolla basketfinalen USA-Spanien på kvällen. Idag har min dag varit rätt hektisk. Var uppe tidigt imorse för att åka till doktorn med Maureen för att göra ännu ett tuberkulostest. Gjorde ett i Sverige men skolan krävde att jag skulle göra det i landet, så fick göra om det. Direkt därefter skulle jag göra ett engelskatest på ca 2,5 h - which I passed - wiho :) Sedan åkte vi hem för att äta lunch innan vi åkte tillbaka för att jag skulle göra ett mattetest. Detta var betydligt svårare och gick inte bra alls... Själva uttrycken och termerna var helt främmande för mig, så antar att jag får prata med min school counselor om det... Nu har jag just kommit hem så slappar lite i soffan - vet inte hur man sätter på den jäkla TV:n med 20 olika fjärrkontroller, så får fråga min hostbrother, Henry om han kan hjälpa mig när han kommer hem från jobbet! ;) Imorgon har jag förmodligen första basketträningen/try-out - wow. P U S S ">



Kommentarer
Hellooo

Guuud va fint det är!!! Hopppas det kommer gå bra i skolan och basketen!!!

Svar: Jaaa visst ar det? Wonderful! Jaaa, tack!
Matilda Warvne

2012-08-15 @ 10:29:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0