Just loving my life

Hej finisar.
Idag i skolan var det pepp-rally, vilket var jätteballt, med cheerleading och dansuppträdanden. Fick en bild på cheerleading-teamet. Fick även tillbaka mina första inlämningsuppgifter i Video Production and guess what? Jag fick A på båda! Är så galet överraskad, haha. Min lärare, Mr. Wiliamson frågade mig om jag hade någon erfarenhet i filmmaking... SÅ GLAD! Efter skolan åkte vi hem till Talia en stund och nu har jag just ätit middag. Har även flyttat in i Henrys rum!!! Min säng är så stor och skön att jag döööör. Love-love-love. Ikväll ska jag förmodligen på en fest med mina fina girls.

P U S S



Kommentarer
Josefiiine

Men åhh va du är bra!!! Jag älskat också din säng bara av att kolla på den! Måste erkänna att jag lånat din här hemma några gånger ... Typ hela denna veckan hehe ... :)

Svar: Hahhaha, din busunge. Pusssssar
Matilda Warvne

2012-08-25 @ 12:43:16
Amanda

Va du är duktig söti! Puss

Svar: Tack! Pussss
Matilda Warvne

2012-08-25 @ 15:27:25
JESSSIICCAA

Hahahah Josefine! kan inte du ha en frågestund tror alla dina fans skulle uppskatta det #ironi fast ändå inte ha det snälla xd lol! älskar din blogg annars det vet duu...

Svar: Hahah du är väl för skön... Vi får väl se.... love you
Matilda Warvne

2012-08-25 @ 18:41:03
JESSSIICCAA

Woohoo A! Shiitt vilket fint collage det till höger ;)

Svar: Såklart!<3
Matilda Warvne

2012-08-25 @ 18:44:53
Anna

A+ du är så grym vaaa!! Du sa i inlägget innan att du hade "prep" första peri

2012-08-26 @ 00:40:00
URL: http://acee.blogg.se
Anonym

A+ du är så grym vaaa!! Du sa i inlägget innan att du hade "prep" första perioden, vad är det? hehe
Du får lägga upp bilder på dina kompisar och skriva vad dom heter så man får en bild av dom! Saknar dig så mycket! Vi måste skypea nån gång har en del att berätta om min High School application! Pussss

Svar: Jaaa, blev så sjukt överraskad, haha. Men de andra ämnena är tuffare kan jag säga... Men tror att det kommer bli bättre och bättre, när Hagberg bättre på engelska. Systemet i high school är basically 7 perioder. När du väljer classes så väljer du oftast 5 st (du kan ju inte gå från 8-3.30 varje dag med bara en lunchrast.) Jag har Algebra, Sociology, Psychology, Video Production och English, Film complt (writing reviews of american films.) Så då har jag 1th och 4th period prep, vilket betyder "Free period" eller "håltimma" typ. Är det på morgonen får man sova, är det på eftermiddagen kan man gå hem, är det mitt på dagen kan man plugga/träffa tutor/träna typ.
Jaaaa, vi måste skypea!!! Men kom ihåg att det är 9 h time difference, så vi måste hitta en tid då det passar. Saknar dig sjukligt mycket med!!! ååååh, vill höra allt om dig application & jag kan ge dig massa göra/inte göra tips nu, när jag vet en hel del.

PUSSAR
Matilda Warvne

2012-08-26 @ 00:42:11
CAN LOVER

HEEEEEEJ SAKNAR DIG

Svar: Ahhh saknar dig med!!!! Alskar valet av ditt namn, hahahhaa
Matilda Warvne

2012-08-26 @ 17:31:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0