Last night

Hey!
Gårdagen var amazing. Gillar mina nya kompisar så himla mycket redan! Vi var först på fest där det var en massa Paly-människor - kände faktiskt igen några (framsteg!) Måste bara berätta att den största skillnaden mellan svenska och amerikanska fester (utifrån den jag var på) är att de börjar festa mycket tidigare här och då slutar mycket tidigare. Vi kom till festen runt 9, vilket skulle vara väldigt tidigt för en fest i Sverige och vi åkte därifrån runt halv 12. Men festen var galet kul ändå och ifall alla är där tidigare så spelar det ju ingen roll, haha. Efter det åkte vi hem till Lauren's och kollade Inception. Ingen film jag rekommenderar att se om du är trött, svensk och lite allmänt trög - dude vilken komplicerad film. Till och med tjejerna tyckte det och de är ju fluent i engelska...

Hur som helst somnade jag efter typ 5 minuter och imorse åt vi frulle tillsammans. Efter det åkte jag och min hostsister, Julia för att köpa lite skolgrejer, typ pennor, loggbok och anteckningsblock etc.

Nu har jag chillat i solen en stund. Om ungefär en timme kommer en tjej, Annie och hämtar upp mig, så ska vi åka till Paly på "Open gym" med baskettjejerna. Har inte träffat de än, så det ska bli kul + att få lira lite korgboll.

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0