Milkshake

Hej!
Lite innan 10 imorse hämtade Bella upp mig. Jag hade prep first period och Bella behövde inte gå på sin P.E. Galet skönt att sova ut må jag säga. Hade video production första classen, vilket är väldigt kul. Själva klassrummet är helt mörkt, med svarta väggar och inga fönster. Väggarna är täckta med affischer av en massa filmer och på borden står det över 30 stora Mac datorer. Det finns även en massa kameror och filmmaking-uttrustning därinne. Just nu håller vi på att titta på olika filmer och filmeffekter. Så småningom ska vi även göra egna filmer, vilket kommer bli jättekul. Min lärare, Mr. Williamson är också väldigt bra, lite galen dock, men grym!

Efter skolan åkte jag, Hayley och Weston till ett typiskt amerikansk snabbmatsställe (kan ej komma ihåg namnet, men med typ speglar, vinröda, blanka soffor och höga stolar. Förstår ni vad jag menar? Är med i nästan varje amerikansk film) för en milkshake. Jag och Hayley tog oreo-flavour & Weston cookie dough - yummi. Sedan körde han mig hem och jag har pluggat en del. Sedan kollade jag och Julia på lite pretty little liars. Har prep imorgon efter Algebran, så tror att jag ska ta mig en springtur. Måste bara säga att varje gång jag är ute och springer här, tar alltid samma tur, längre ner på min gata springer jag alltid förbi Steve Jobs hus, tyckte det var lite coolt, haha.

Ha det fett

P U S S



Kommentarer
Anonym

åh-lilla söta tummetotten, puss mams

2012-08-23 @ 21:18:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0