Pool? Yes, please

What's up?
Idag åkte jag, Maureen och J.T till Maureens kompis, Megan. Hon har ett galet fint hus med pool, basketplan, pingisbord och en massa apelsinträd. Vi hyrde det huset förra sommaren när vi var här och är helt in love med det. Så vi hängde där under eftermiddag för lite sol och bad.

Tänkte på att jag kanske är lite "före" er svenskar när det kommer till musiken. Ingen aning om ni har hört de låtar som är populära i USA just nu, men ifall ni inte har hört dessa låtar, så bör ni lyssna på dem; (mina favoriter just nu&de spelas nonstop här) Lights - Ellie Goulding, Feel so close - Calvin Harris och One more night - Maroon 5.

Och ifall ni har några frågor om USA/Californien/Att vara utbytesstudent eller vad som helst - fråga på, så ska jag försöka svara så gott det går! (Kommentera/email: [email protected])

Ha det fint och njut av mina pool-bilder!

P U S S



Kommentarer
mamma

Åh vad det ser skönt ut. Idag är det faktiskt soligt men det har kommit en väldans massa regn i flera dagar (fråga brevbärare fine om hur det var igår...) massor med pussar och kramar

Svar: Jaaa, helt underbart!!!! Är så glad för detta vädret, helt galet. Haha, ja, hörde att hon cyklar runt i regn, inte så kul..
Matilda Warvne

2012-08-29 @ 13:52:40
Anonym

nej du är inte ''före'' med musiken.

Svar: Nehe, vad bra då. Kul att du gillar bloggen, anonym :)
Matilda Warvne

2012-08-30 @ 20:10:26
Vilma

såhääääääär avundsjuk

Svar: U should, babe
Matilda Warvne

2012-09-02 @ 00:24:02
Emma

en fråga, gjorde du något delstatsval ? vilka isåfall ? :)

Svar: Nej, det gjorde jag inte, eftersom jag "fixade min familj själv" (min pappa och min värdmamma kände varandra sedan innan.) Däremot råkar jag veta att det kostar extra med delstatsval och att du inte är garanterad ditt förstahandsval, det beror på hur många skolplatser, värdfamiljer o.s.v det finns på just det stället. Sedan tror jag inte heller att du kan välja tre "populära stater", som första andra och tredjehandsval, ex: 1)California, Florida and Texas :) Men ifall jag skulle valt skulle jag nog valt California och sedan kanske Nevada, Arizona eller liknande, för jag älskar solen ;)
Matilda Warvne

2012-09-03 @ 12:39:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0