San Francisco, baby

Hello my friends! I fredags var vi på fest hos en kille, Taylor. Det var väldigt kul, speciellt för att jag träffade en massa seniors från Paly, som jag inte riktigt hunnit prata med än. Glömde tyvärr av att ta bilder, men fick en bild på mig och sötisen, Hayley iallafall. Igår på dagen gick jag, Julia, Maureen, John och Tobey downtown och kollade på en festival som pågick där, med en massa musik, mat och shoppar. På kvällen träffade jag Bella, Lauren och Talia. Vi var rätt trötta så kollade bara lite film hos Lauren's. Idag åkte vi in till San Francisco. Tittade lite på "American cup" (segling) under golden gate bron - Sverige hade med två båtar - wiho. Sedan åt vi lunch i solen, innan vi åkte hem igen. Hann vara hemma i typ 5 minuter innan jag begav mig av till Paly, för att spela basket i två timmar på Open gym. Nu har jag just ätit en galet god middag med lax och morötter och min kompis, Christian, hjälpte mig med matten via skype, jättesnällt. Har fått en tutor nu, men ska inte träffa henne förrän på torsdag. Imorgon börjar alla juniors och seniors 12.30, så har sovmorgon! Galet skönt. Tror kanske att vi tjejer, möts upp innan och käkar lunch tillsammans. Ha de fint P U S S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0