Summer paradise

Hejsan finisar!
Just ätit lite keso, vattenmelon och banan till lunch och nu sitter jag på porchen i solen med min nya buddy, Tobey. Väldigt ovanligt för mig att bo med en hund, men han är så gullig, så gillar han jättemycket.

Imorse så gick jag och Maureen en powerwalk runt ett berg nära där vi bor innan frukost. Sedan åt jag frulle och tog en dusch, för att sedan gå downtown med Maureen för att lyckas fixa min mobil. Så nu har vi iallafall lyckats fixa ett amerikansk abonnemang för mig för ett år, som ska aktiveras om några dagar. Testade även ifall mitt bankkort funkade och det gjorde det!

Ikväll ska jag och John åka till Paly (Palo Alto High School) för att se basketlaget träna. Så kanske att jag testtränar/gör try-out imorgon. Lite osäkert eftersom de inte riktigt kommit igång än - de har fortfarande pre-season.

Imorgon på morgonen ska jag tillbaka till läkaren för att få det bekräftat för andra gången att jag inte har tuberkulos (haha, väldigt onödigt, but that's the rules.) Kl 10.00 AM har jag sedan en tid hos the school counselor, där vi ska diskutera vilket år jag ska gå och vilka kurser jag ska ta.

Kl 1.30 imorgon (dagen innan skolan börjar) är det picture day på Paly, alltså typ skolfoto till school-ID och Yearbook. Which means att jag måste sminka mig för första gången på typ två månader, haha! En kille, Christopher, som går Senior Year på Paly erbjöd sig att hämta upp mig kl 1 och ta mig dit. Väldigt snällt av honom, eftersom jag inte känner någon!

Hare fetttt

P U S S



Kommentarer
mammy

Åh vad härligt ni verkar ha det. Jag skrev just mail till paps om att ''här ser du hur mysigt det är att ha hund- jag tror att alla människor mår bra av den kravlösa konntakten med ett husdjur: de älskar en utan att man behöver göra något speciellt''- ha ha ha. Får se vad han svarar. Vad spännande med foto och skjuts av en kille... Han är säkert jättestolt när han får köra dig till skolan. Hoppas du får en härlig första dag i skolan imorgon:-) jäääättestor kram och måååånga pussar från mammy

Svar: hahahah till och med jag tycker att det ar mysigt att bo med en hund, da borde pappa tycka det med! ;) hahaha vi hors pa skype mammy, puss
Matilda Warvne

2012-08-15 @ 11:01:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0