Bear Valley

Hej goingar!
Just nu sitter jag i skolbiblioteket och pluggar inför Finals, men ville bara slänga in ett snabbt inlägg om mina Winter Break planer; På Christmas Eve (December 24th) ska vi åka på middag med ca 30 pers hos Megan och December 25th firar vi Jul hemma. December 26th-29th åker jag till BEAR VALLEY SKI RESORT till Olivia's cabin!!! Det blir alltså nästan hela senior gänget som åker; Olivia, Simone, Tia, Jordan, Sean Tyler and Walker! TAGGA! Det ska även snöa en MASSA under nästa vecka där - wiho! Kanske att jag åker till min host family i Bodega Bay december 30th-31th och sedan förmodligen hem till Palo Alto för New Year's Eve!

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0