Christmas Eve

God Jul pa er, finisar!
Den 23 december sent pa kvallen skypeade jag med min familj, sa jag kunde fa vara med och titta nar de oppnade presenterna, vilket var jattemysigt. De uppskattade mina julklappar jag skickat, sa det gjorde mig glad. Jag sov verkligen ut nasta morgon vilket var skont, har varit forkyld i nagra dagar sa tror att jag behovde somn. Vaknade i allafall efter 12 och da var det genast dags att sla in alla mina julklappar for lag lite efter pa den fronten. Sedan gjorde Maureen efteratter, J.T dekorerade kakor och jag gjorde mitt forsta gingerbread house helt sjalv som inte gick sonder - sa grymt stolt!!!
 
Dagen gick galet fort och lite innan 6 gjorde vi oss iordning och akte pa the annual Christmas Eve dinner hos Maureens basta kompis Megan. Det var en massa folk och jattegod mat. Efter middagen spelade Lowry (Megans son) piano innan vi sjong Christmas Carols och lekte charader - mys! Sedan at vi Maureens goda desserter innan alla akte hem ratt sent. Pa vagen hem passerade vi ett hus, som literally hade dekorerat hela sitt palm tree med ljusslingor och det var nog ett av de hogsta palm trees jag sett, tror att de hyrt helekopter for att fa upp ljusslingorna dar, Palo Alto people...
 
P U S S  

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0