December 13th

Hej alla goingar och glad Lucia!
Detta ar en tradition som jag inte far fira detta aret, vilket ar lite synd eftersom att det ar en sjukt mysig tradition. Hoppas ni har det bra dar hemma i kylan iallafall med en massa tanda ljus, glitter, pepparkakor, lussebullar och julmust och allt vad det ar... Min underbaring ANNA fyller aven 17 ar idag - GRATTIS ALSKLING!!! Sag pa twitter att du tydligen haft en grym fodelsedag med en fin present fran kompisarna... ;) LOVE YOU!
 
Det narmar sig Finals, vilket basically ar slutprov pa allt vi gatt igenom this semester i alla min classes... Men det ska nog ga bra!
 
Idag gick jag och Olivia till In Focus studion under var prep och tittade pa inspelningen av de daily Paly-news - galet coolt. De har varldens coolaste studio dar inne med en massa kameror, sladdar, ljuskastare, audiorum osv, riktigt coolt faktiskt! 
 
Nar jag kom hem i dag gjorde jag fort min mattelaxa innan Viv hamtade upp mig for en Starbucks tur och jag tog en av deras Holidays specials Eggnog Latte - nagon som smakat det? Fick smaka den av min kompis Simone i veckan och den var faktiskt god! Jag alskar lukten av kaffe, men kan inte ta smaken, men denna var faktiskt god!  
Efter kaffet och en mysig pratstund med min angel, slappte hon av mig har hemma och jag tog en springtur i morket bland alla upplysta hus med christmas decorations - mys! Nu har jag duschat, atit middag, stadat mitt rum (the cleaning ladies kommer imorgon) och pluggat sociology.
 
Har aven kanske GRYMMA planer for winter break, som jag ska skriva om i helgen for det ar inte 100% sakert an...
 
P U S S 
 
Forlat att bilderna ligger at fel hall, vettefan vad det ar Maureens mac...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0