December 1th

Hej alla goingar! Tiden gar sa jakla snabbt! Det ar freaking forsta december idag!!! VAFAN!? Dels har jag haft/har sjukt roligt, men sedan tror jag att ljuset lurar mig rejalt! Det har varit sommarvader har fram tills sedan tva veckor tillbaka ungefar, vilket gor det svart att inse att det ar Jul om ca 3 veckor... Hur som helst bestamde jag mig idag att efter Thanksgiving sa maste jag vara nyttig, sa ska kora pa en nyttig period fran och med mandag --> Jul, far se hur det gar, haha... Bladdrade iallafall igenom en massa bilder och insag vad sjukt mycket I've been through sedan jag kom hit och anda ar det december, januari, februari, mars, apil, maj och juni kvar innan jag aker hem till Sverige igen! Ha det bast babes P U S S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0