Here we go again

 


Kommentarer
Johanna

Oh my goood!! Du låter som att du är från USA! Din engelska är sjukt bra

Svar: Hej! Haha, tackar antar jag. Det ar vad som hander med dig nar du spenderar nagra mander i detta underbara land!
Matilda Warvne

2012-12-07 @ 11:35:42
Vilma

Nu låter jag säkert som alla andra men OMG I LOVE YOUR ACCENT!! Du pratar ju fan as bra haha ;) saknar dig bästa storasyster :(
Love, vilma

Svar: Hej mitt hjarta! Haha tackar! Du+jag+skype i veckan? Hatar att jag inte kan ge dig kram och pussattacker over skype dock... Alskar och saknar dig, bebis!
Matilda Warvne

2012-12-08 @ 23:05:01
den du delar allt med

HEEEEEEEEEJ, svara på min bild på whatsapp direeeekt, GALET.... Saknar dig

Svar: Heeeeej babe!Jag anvander inte whatsapp langre, for det har vart lite problem med det. Men skriv pa fb!!! Love you
Matilda Warvne

2012-12-09 @ 20:19:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0