Merry First American Christmas

MERRY CHRISTMAS!
Jag ar sa glad over denna dagen - sa himla mysigt!!! Vi gick upp runt tio och John tande den oppna spisen och vi oppnade vara Stockings med Christmas Candy i. Sedan var det dags att oppna paketen och WOW vad fina grejer jag fick - tack sa jattemycket allihopa! Mina kara foraldrar hade haft kontakt med Maureen, sa hon visste exakt vilka Uggs jag ville ha och jag fick dom av Mammi och Pappi - TACK!
 
Fick en massa andra fina grejer, bland annat A&F sweats fran Julia och en Paly pajamas av Maureen och John! Har tagit en massa bilder fran morgonen/dagen!
 
Runt 1 kom Mike (familjens goda van) over. Jag vet inte om jag namnt att han ar professor pa Stanford och valdigt rik. Jag vet att det ar konstigt som svensk att skriva sa, men amerikaner ser inget konstigt att prata om pengar eller saga att nagon ar rik/fattig pa samma satt. Hur som helst ar Mike ingen skrytig eller ytlig manniska pa nagot satt - han ar motsatsen. Nastan intill blyg och en av de artigaste manniskorna jag traffat. Hur som helst hade Mike en massa fina paket med sig (Julia fick en kamera, Henry en iPad, Maureen Uggs+ iPad mini osv.) Jag har visserligen traffat Mike manga ganger, men forvantade mig ingen julklapp. Men han hade kopt parfymen Dot fran Marc by Marc Jacobs till mig... Han hade pratat med Maureen for hon visste att jag alskade den da vi testade parfymer for nagra veckor sedan. Sa himla snallt av honom - Thanks Mike!
 
Senare kom Maureens syster och hennes familj over och vi at middag tillsammans. Nu maste jag borja packa for imorgon blir det Bear Valley!
 
P U S S
 


Kommentarer
mamma

GOD JUL min älskade gullunge!!!

Svar: GOD JUL!! Love you mammi
Matilda Warvne

2012-12-26 @ 11:09:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0