No more high school basketball

Hej!
Tog en beslut som var rätt jobbigt att ta, men ska inte spela basket detta året! Älskar verkligen att spela och jag gillade laget + Scott jättemycket, which is a bummer. Jag kände helt enkelt att spela basket gör jag hemma och även ifall high school basket är något helt annorlunda, så vill jag tyvärr inte lägga ned så mycket tid som det kräver. Vi hade träningar ca 3 timmar per dag - 6 dagar i veckan. Mängden träning är visserligen mycket och jag hade nog tagit det om jag fortfarande var i Sverige, men jag har ett år i California och det finns en så himla många saker jag vill uppleva detta året! Vi skulle även ha haft tournaments som jag skulle missat på grund av resor till Grand Canyon, Arizona, Bodega Bay, L.A osv. Scott försökte verkligen övertyga mig att stanna, men jag kände att det var det rätta att göra! Hann iallafall ha flera fina moments med Paly Vikings Varsity Team!

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0