Snooooooow

What's up!?

Ni vet låten "Vi drar till fjällen, fest hela kvällen, ute och glider på snowboard och skidor" - Literally vår ski trip till Bear Valley! Jag har haft några underbara dagar i Bear Valley med underbara människor! John släppte av mig hos Olivia runt 11 den 26e december och sedan hämtade Simone först upp oss och vi åkte för att hämta upp Jordan och Tia - vi hade en tjejbil och en killbil, haha. Tyler, Brett, Walker och Sean åkte i killbilen. Älskar att vi kan köra själva - fett roligt att kunna göra sådana här trips, ha hur hög musik som helst och bara flumma hela vägen. Vi stannade även för en In n Out Burger (hamburgekedja som bara finns i Cali.) Mina kompisar freaked out när jag sa att jag inte ätit en enda hamburgare sedan jag kommit till USA, så det blev min första - WAY BETTER THAN MCDONALDS!
 
Första dagen in the cabin in Bear Valley åkte vi skidor och snowboard och det var så underbart freaking fint väder - GOD DAMMIT CALI, YOU HAVE EVERYTHING, HAVEN'T YOU? Den andra dagen gick vi på en snow-hike ca 2-3 h till en lake. På kvällarna spelade vi beer-pong tournaments och jag och Tyler ended up as winners! Vi kollade även Two and a half men som jag börjat gilla fett mycket sedan jag kommit hit och spelade även ett spel, Sorry, som bascially är som Aggravation eller Fia med Knuff - fett mys! 
 
Det var så kul att få se mina California buddies bli helt överlyckliga av snön - vissa av dem hade inte sett snö på flera år och vi hade snow ball fights, byggde  snow mans och åkte pulka som små barn! Det var även väldigt bra för mig att få bonda med seniorsen  på riktigt och jag gillar dem jättemycket! Killarnas smeknamn på mig är förresten Matil, vilket är hilarious!
 
På vägen hem fick jag shot gun - wiho. Har jag ens berättat om shot gun? Den som calls shot gun get the front seat, men man måste se bilen när man kallar det, haha! Detta ska jag införa med er Josie&Viggo... På vägen hem var alla helt övertrötta så vi köpte kaffe på Starbucks och satte på galet hög musik i bilen och körde rap battle haha - love these girls so much!
 
Igår kväll tittade jag, Jordan och Simone på Bridesmaids hos Simone och den blir bara bättre för varje gång jag ser den - HILARIOUS! Efter det låg vi helt osminkade i sweats, trötta som tusan efter Bear Valley och kollade på TV, så smsar killarna oss och ba det är fest hos en graduated person (en äldre tjej som är i college!) Vi alla vi så trötta men drog oss dit en sväng ändå. Efter det sov jag hos Simone och när vi vaknade runt 12 kom Becca och Olivia över, så åkte vi till the Creamery för brunch. Tog en fruktsallad - nomnom. Efter det kollade vi lite nyårsklänningarna i affärerna downtown och nu kom jag precis hem och äter Wasabi Peas, lyssnar på Britney Spears och bloggar!
 
P U S S
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0