Thanks Viv

Hejsan hoppsan mina svenska vänner!
Jul närmar sig och jag fick ett litet ryck att göra mig julfin! När jag bor i Sverige med så få soldagar om året brukar jag slinga mitt hår occasionally, men har inte behövt göra det i Cali, men igår kände jag att det var dags. Brukar göra det på salong hemma, men kände inte att jag ville spendera pengarna på det här, så sprang iväg till CVS och hittade ett medel för typ $4 och ringde hit min babe, Vivian, som fixade det på ca 30 min, så nu är jag snygg i håret igen! Medan färgen tog in visade jag min film "Fitting in" för Viv eftersom hon är huvudrollen och hon älskade den! Ska se om jag kan lägga upp mina filmer här så ni får se dem med!
Näää, nu måste jag skriva klart min English essay - just one more day of school before break!

Peace,

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0