Victoria's secret

Hey babes! Sa var det mandag igen - dagarna gar fort. I fredags hade vi filmkvall hos Lauren och tittade pa actionfilmen "Takers". Har visserligen sett den forut, men det var ett tag sen och den ar grym. En MASSA snygga killar, typ Chris Brown och T.I bland annat... I lordags akte jag med familjen till en kyrka och tittade pa varldens finaste exhibition av krubbor fran hela varlden, eftersom det var forsta december. Det var pyntat med en massa ljus och juldekorationer - sjukt mysigt. Efter det akte jag med Maureen for att fixa julklappar till min kara svenska familj. Pa lordagskvall akte vi pa en kickback (typ fest, men mer chill) hos en kille, sa det var kul. I sondags skypeade jag forst med familjen, tog en springtur i osregnet - I was literally soaked nar jag kom hem... Eftersom det aldrig regnar har, sa har de inga brunnar! (HAHHAAH) Trampade aven i en puddle efter typ en minut, sa fick springa i blota skor :( Spoiled California girl? Yeah pretty much... Palo Alto High School blir aven forvandlad till "Lake Paly" these days... Efter det tog jag en dusch och skypade med min underbaring Sebbe, som jag inte pratat med sedan i somras. Och nu hoppas jag verkligen att du laser detta, Sebbe for jag lankade bloggen till dig personligen!!! Efter det blev det en del plugg innan Viv kom over och jag gjorde mina sista shots for min video production class och sedan akte vi till Stanford Mall tillsammans och jag fyndade underklader pa Victoria's secret! Idag har jag postat paketet till Sverige - jag ar sa excited, sa hoppas verkligen att det kommer fram ordentligt. Efter det tog jag en springtur och nu lagar Maureen lax till middag, ar fett hungrig! Imorgonkvall ska jag hem till Simone med senior-tjejerna och kolla pa Victoria's secret fashion show, sa det blir nog kul! Ha det bra, P U S S


Kommentarer
Josefine

Haha ofta du sprang två gånger på samma dag? #hurtbulle

Svar: Haha nej skrev ju i söndags och sedan i måndags, hihi. Men borde nog springa två gånger om dagen, för att bli av med Thanksgiving-hullet, haha.
Matilda Warvne

2012-12-04 @ 19:04:06
Josefine

Haha oj missade det! du har ju inget hull baby

Svar: Tänkte verkligen, skit är min svenska så dålig, haha!
Matilda Warvne

2012-12-04 @ 19:35:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0