Winter break is coming up

Hey babes!
Skulle bara slänga in en bild på mina nyinköpta Vans - det blev de blåa! I helgen köpte vi även vår julgran - minst dubbelt så stor som vi har hemma, but this is America folks - everything is bigger! Ska givetvis lägga upp bild på den, när den är dekorerad! Tror vi ska dekorera den imorgon när Julia och Henry kommer hem från college. Just nu sitter jag och Maureen all cuddled upp i soffan med blankets, kuddar och Tobey för att värma oss - Jaa, det kan vara kallt i Cali med... J.T övar på sina jullåtar på pianot och John håller på att ta ner juldekorationerna från vinden, så har allt lite julstämning! Fick en rätt hilarious bild av John när han fråga mig och Maureen vilken christmas tree skirt som var bäst, haha...

Imorgon har jag min final exam i matte på morgonen från 8-10 och eftersom jag har 4th prep så får jag gå hem efter det och då ska jag och Maureen åka to the mall för att inhandla lite julklappar - wiho! Pratade även med Viv igår och jag ska få låna hennes skidkläder till Bear Valley, eftersom jag inte kunde ta med mig något sådant och hon ska dessutom till Fiji för att sola och bada, så hon lär väl inte behöva dem...

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0