Winter break

Hej finisar!
I fredags var det dags att fira att Finals veckan var over och lovet borjat, sa vi akte pa fest hos en kille, Alec, och vi hade det grymt! Tog tyvarr bara tva bilder, en med Simonebaby och en med Walker.
 
Pratade aven med xxxxxx's ex-kille som jag gick pa lunch med och situationen ar minst sagt komplicerad. For att vara helt arlig i bloggen, sa ar det nagot mer an kompisar emellan oss men det funkar inte just nu pa grund av multiple reasons...
 
Pa lordagen akte jag, Henry och Julia till Stanford Mall for att inhandla de sista julklapparna och nar jag kom hem fragade John mig och jag ville hanga med pa The Hobbit. Det ar ju verkligen INTE min typ av film, men det slutade med att jag hangde med anda och den var faktiskt helt ok. Nar vi kom hem tog jag en dusch och bytte om innan vi alla akte pa Christmas Dinner Party till min host family's goda van Mike. Han bjod pa en massa god mat och dessert (fruktpaj!!), sa det var mysigt. Efter det slappte Henry av mig hos Simone och jag hangde med henne, Jordan, Tia och Olivia hela kvallen och vi hade det grymt. Nar jag kom hem kunde jag inte sova och kande att jag behovde lite big brother advice from Henry about high school och han var villig att stalla upp, sa vi satt pa hans sang och babblade till typ 2:30 AM - mysigt att ha en storebror for en gangs skull och grymt med tanke pa att han ar en Freshman i College, so he's been there done that!
 
Idag har jag bara sloat hemma hos Olivia med Simone. Vi kollade pa Elf (hilarious, kan inte fatta att jag inte sett den forr) och sedan bjod Olivias pappa pa middag - han ar italienare och lagar GODASTE maten!
 
Slangde aven upp en bild pa var underbara julgran!
 
P U S S
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0