11 DAYS LEFT

Hey alla goa!
Som jag nämnt tidigare i bloggen så var jag på bröllop igår - sjukt fint var det! Det enda trista var väl egentligen vädret, då det ändå varit tre jättefina dagar med sol och värme, så var det dags för bröllopet och regnet bara öste ner... Men själva bröllopsfesten hölls i ett stort partytält på Thomas&Norinas tomt, så det gick ju bra ändå. Själva vigseln var jättefin och alla blåste sopbubblor och kastade Ahlgrens bilar på brudparet när de kom ut ur kyrkan - för sött! Det bjöds även på en jättegod buffé och en sjukt fin bröllopstårta gjord av Norina och min faster Anna! Tog givetvis en massa bilder som jag kommer lägga in, så förbered er på att skrolla... ;)
 
För min egen del var det även en lite sorglig fest, då jag sa hejdå till många släktingar inför USA, men ändå kul att hinna träffa dem innan jag åker. Pratade även en del med min halvkusin, Linnea, som var i Santa Barbara, Californien på College för ett år sedan. Det känns så bra att prata med någon som vet hur det är att lämna allt, flytta till USA, börja ny skola och prata engelska o.s.v. Blev om möjligt ännu mer taggad...
 
Ha de grymt,
 
P U S S
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0