15 DAYS LEFT

Hej alla snygga!
Vart lite dålig på att uppdatera bloggen, men det beror på att min kära lilla sommarstuga inte har bra internet överhuvudtaget! Hittade dock just en liten plätt på tomten som hade sjukt bra 3G :D
 
Hade det för mysigt med tjejerna i lördags hemma hos Malin (wow vilket hus - hur fint som helst.) Vi åt god mat & satt och babblade en massa som vanligt! Klockan 00.00 sjöng vi även för min underbara vän Johanna Dahlén som fyllde 17! Grattis i efterskott, sötis!
 
Tog sedan bussen hit ut och varit här sedan i söndags! Bara tränat, badat, solat och tagit det lugnt. Hur skönt som helst! Förkylningen är också nästan helt borta! La märkte till att min count-down på mobilen visade "15 DAYS LEFT"!!! Sjukt att det imorgon bara är 2 veckor kvar. Allt är klart nu; alla papper, mitt visum och alla sprutor o.s.v. Det enda som är kvar nu är packningen - "the hard part" om du frågar mig... Får ta itu med det när jag kommer hem igen.
 
På lördag ska min farbror gifta sig och det blir ett jättestort bröllop!!! Det var väldigt länge sedan jag var på bröllop, så det ska bli jättekul. Har även tur att jag hann gå på det innan jag åker! Min faster och hennes familj kom även upp till oss över dagen igår. De bor i Holland, så vi ses knappt en gång per år. Men nu är de i Sverige p.g.a bröllopet, så det var jättekul att se dem igen.
 
Pappa håller på och grillar, så blir yummi-mat kväll och sedan drar vi nog ut en sväng med båten!
 
Ha det great, cuz I will,
 
P U S S
 
 
Bilderna är från underbara Särö och Malins hus. Fick dock inga bilder på mina underbara tjejer, men det kommer.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0