19 DAYS LEFT

Hej!
Kom just hem efter en sjukt rolig dag/kväll/natt med goaste kompisarna - fan vad jag kommer sakna er! Mina helt sjukt fina vänner Rebecca och Jessica, ååååh vad jag gillar er!
 
Träffade först Jessica på dagen och njöt lite av solen, sedan åkte vi tillsammans med Rebecca till Maxi och köpte lite mat. Drog sedan hem till Rebecca och åt mysmiddag i solen på hennes uteplats. Vi blev sittande där en stund; åt, lyssnade på musik och pratade. Runt 10 åkte vi till näset på fest hos Jacob med goa basketkillar - kul och se alla igen!
 
Mår rätt dåligt idag p.g.a. förkylning och "lite" för lite sömn, menmen that's life. Ska nog slänga mig i soffan och dra några F.R.I.E.N.D.S-avsnitt - åh vad den serien får mig på bra humör, trots att jag sett alla avsnitten säkert 20 gånger om! Runt halv 5, 5 beger jag mig nog till Rebeccisen & så tar vi bussen HELA vägen ut till Särö för att få se Malins nya hus och alla goa baskettjejer!
 
Ha det bra,
 
P U S S
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0