22 DAYS LEFT

Hej!
Kom just hem från Tjörn och åååååh vilket väder! Blev sååå galet glad när jag vaknade imorse och det var helt molnfritt! Så har legat på stranden med Jossan hela dagen och till och med fått lite färg. Kände verkligen att vi borde utnyttja det fina vädret, tror faktiskt det är den finaste dagen sedan jag kom hem från Grekland (över 2 veckor sedan!!!)
 
När vi kom upp igårkväll stannade vi på Ica och köpte saker till att göra S'mores! (Crackers+marshmellows+choklad.) Detta grillade vi i USA förra sommaren med Henry (min hostbrother) och några av hans kompisar! Jättegott! Gillar verkligen inte marshmellows, men S'mores - YUMMI! Så jag, Jossan och vår käre vän Max som jättejättegärna ville vara med på min blogg ( ;) ) letade upp ett ställe vid vattnet där det inte blåste alltför mycket! Efter det tog vi ett nattbad i Max pool & satt sedan i deras uterum och snackade, jättemys!
 
Ha det!
 
P U S S
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0