23 DAYS LEFT

Whatsapp alla goingar!
 
Var uppe gaaaalet tidigt imorse (7.15...) för att ta sista sprutan i Twinrix, ni vet reklamen ("Ta Twinrix! Så är du skyddad mot både hepatit A... och B", haha!) Har aldrig varit spruträdd i hela mitt liv, så vettefan vad som hände idag. Hade just tagit sprutan och rest mig, så fick jag världens svimkänsla! Sjukt nära att jag svimmade, men sjuksköterskan var snabb och la mig ner på britsen igen, haha! Så efter någon minut var allt bra igen, men kände mig som världens största mes, haha! Måste antagligen spänt mig eller något? Jaja, hursomhelst har jag nu ett skydd mot hepatit A och B i ca 20 år framåt - känns ju gött! Anledningen till att jag tog sprutan just nu har givetvis med USA att göra, som kräver att man iallafall tar mot hepatit B.
 
Har även lyckats ladda ned VÄRLDENS BÄSTA SERIE som e-books i min iPad; Pretty Little Liars of course. Följer tv-serien på datorn och har även läst första boken och måstemåstemåste läsa de andra också. För er som inte läst dem - LÄS DEM & för er som inte sett serien - SE DEN! Sjukt grym må jag säga. Tänkte först köpa/låna böckerna, men kom sedan på att det är mycket smidigare att ladda in dem som e-books i iBook på paddan istället, så kan jag läsa dem både på planet till USA och i USA, så slipper jag släpa på 10,11 böcker som jag ändå inte kommer att få ner i min väska!
 
Fick även reda på att Malin ska ha tjejkväll för alla underbara baskettjejer på lördag! Har ju träffat en del av dem, men många har jag inte sett på länge, så ska bli kul att se alla igen! 
 
Ha de grymt
 
P U S S
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0