26 DAYS LEFT

Hej!
Igår åkte jag och Jossan ut till landet själva, galet kul nu när hon har körkort (igår hade hon haft det i 6 månader - Grattis!) och vi kan åka vart vi vill, lyssna på hur hög musik vi vill o.s.v. Vi var bara ute en natt, men hade det faktiskt jättemysigt; åkte och handlade så vi kunde fixa mat, var ute och sprang och plockade dessutom en massa blåbär (SJUKT vad mycket det fanns.) Vädret var som vanligt upp och ned, så det var både bikinivarmt i solen och collegetröje kallt i regnet - But hellooo what did you expect? We live in Sweden... Kan inte fatta att jag ska flytta till CALIFORNIEN om 26 dagar och slippa frysa - WIHO!
 
Sedan lämnade vi Tjörn och var hemma runt 4 igen och fick lite senare träffa min undebart snygga och freshhha vän som just kommit hem från Turkiet, Evelina! Sjukt kul att se henne igen! Tillsammans åkte vi till Jessica, för att sedan åka till Jessicas kompisar (by the way jättetrevliga) Elsa, Fanny och Mela i Masthugget! Drog sedan på fest med dessa & hade jättekul!
 
Nu ska jag och pappa åka och hämta ut mitt pass och visum som ska ha kommit fram till posten! 
 
Ha de bäst,
 
P U S S
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0