28 DAYS LEFT

Whadupp!
Har haft några rätt chilla dagar hemma och eftersom det är Juli är det ju många bortresta, vilket är lite tråkigt... Min kära vän Evelina kommer hem från Turkiet idag, så ska förhoppningsvis träffa henne imorgon! :)
 
Igår hade jag även en sjukt mysig kväll med mina kära vänner Malin och Rebecca. Eftersom de två också ska till USA (Malin till Minnesota och Rebecca till Idaho) nästa år hade vi givetvis jättemycket att prata om. Så vi tog oss en galet god kycklingsallad (den kan jag verkligen rekommendera ;)) på Adams Cafe och babblade ihjäl oss! När jag umgås med dessa tjejer så känns inte allt så sorgligt, som "Åh kommer sakna er så himla mycker nästa år", utan trots att jag inte kommer träffa dem heller, så känns det på något sätt lättare för att vi kommer att befinna oss på samma kontinent, haha! Hur som helst var det en jättemysig middag och efter det tog vi en promis tillsammans.
 
Som det ser ut nu kommer jag förmodligen spendera mina sista veckor i Sverige, hemma eller på landet och givetvis umgås så mycket som möjligt med alla goa kompisar! Kanske att jag, Rebecca, Sandra och min storasyster Josefine åker en tripp upp till Sunne för att träffa våra norske gutter - jättegoa norska killar som vi träffade i Grekland för några veckor sedan. På tal om det så ska jag definitivt göra ett inlägg om underbara Kreta, men funderar på att spara det tills någon riktig regnig dag och bjuda på riktiga härliga sommarbilder!!
 
Idag har jag kollat på första filmen av mina tre favvosar, "Snuten i Hollywood" med Eddie Murphy. Galet vad jag älskar honom och dessa filmer! Drar förmodligen de andra två snart med...
 
Ha det beezt
 
P U S S
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0