31 DAYS LEFT

Hej!
Min dag igår var jättemysig! Jag och Jessica gjorde en rejäl catch up och pratade ihjäl oss som vanligt, haha! Sedan sov hon hos mig och idag har vi varit rätt chill, vart uppe vid sjön en sväng och sen mest legat i bikini på min baksida i gräset. Det blev faktiskt riktigt varmt då och då när solen tittade fram. Försöker givetvis hänga så mycket som möjligt med alla kompisar nu innan jag flyttar! Men trots att jag givetvis kommer att sakna alla så himla mycket, är det på något sätt svårt för mig att inse att jag faktiskt ska flytta ifrån alla i ETT HELT FUCKING ÅR!
 
Som jag skrev så skypeade jag och pappa även med min värdfamilj igår; Maureen och John och sedan barnen Julia, 21 och J.T, 8. Henry, 19, var dock inte med och igår - antog att han förmodligen fortfarande sov (det var ju våran kväll, men deras morgon.) Det är ju givetvis en rätt jobbig sak, att det faktiskt skiljer 9 h mellan Palo Alto och Göteborg.. Men hur som helst pratade vi om en del praktiska saker, såsom min packing (HUR PACKAR MAN EN VÄSKA PÅ 20 KG FÖR ETT HELT ÅR!?!?!? OCH DÅ ÄR JAG ÄNDÅ EN TJEJ PÅ SNART 17 ÅR...), men även lite andra saker som hur det fungerar med try outs för high schoollaget o.s.v. Lille J.T visade även stolt, men blygt upp sin nya tandställning - så söt!
 
Var precis ute och sprang slingan och tyckte faktiskt nästan att det var skönt att det duggregnade lite, för har legat i solen nästan hela dagen! Nu håller mamma på att göra världens goaste fisksoppa, så ska upp och käka. Ikväll blir det förmodligen någon film och deg i soffan (för jag har ju inte degat hela dagen idag...haha)
 
P U S S
 
 


Kommentarer
Leo theman Eliasson<33

Shiet, bästisen Leo har inte ens fått ett sms om att han kommer att saknas när du åker shit!! ;) hahaha

Svar: ska texta dig nu ba för deeeee (:
Matilda Warvne

2012-07-10 @ 21:53:25
Jessicadenbästa #youknowit

Åhhh va snyggaa vi är hahahha!!! Din blogh är assgooo gummaan!!

Svar: Visst är vi! Tack söt!
Matilda Warvne

2012-07-10 @ 22:25:16
Jessiicaadenbästa #youknowit

Wiiihooo va snygga vi är (som vanligt men ändå) tänk dig hur många härliga stalkers du kommer få nuu (jag är en av dem, men den lite trevligare typen)!!! I know you love me xoxo!!!

Svar: Du är nog den enda och det värmer! Haha! Puss
Matilda Warvne

2012-07-10 @ 22:30:01
Zuhal

va fina ni är:) Matilda din blogg e ju jätte fin! grattis! eller e de så man säger? haha..

Svar: Tack älskling!!!
Matilda Warvne

2012-07-14 @ 18:20:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0