32 DAYS LEFT

Hej alla glada!
Kom just hem från en two-days trip till mitt sommarland på Tjörn. Hela familjen var med utom den yngsta, som tyckte det var roligare att gå på Liseberg med kompisar. När vi kom upp igår var det riktigt dåligt väder, nästan kallt, men idag har vädret varit underbart! Svensk sommar for real, liksom! Har dock inte badat i svenskt vatten i år än... (och då vill jag påminna om att det är 8 juli idag...) Men tog iallafall flera riktigt härliga sommarbilder!
 
Sitter här och väntar på min älskade vän, Jessica, som kommer till mig snart! Har inte träffats på över 3 veckor, så är sjukt glad att jag kommer få se henne nu snart! Mamma är iväg och handlar och förhoppningsvis kommer hon hem med jordgubbar till oss - YUMMI!
 
Ska även skypea med mina värdföräldrar John och Maureen ikväll! Jag känner ju dem sedan innan, så skype har verkligen räddat oss under året - perfekt sätt att hålla kontakten på. Och trots att jag faktiskt bara träffat dem en gång tidigare då vi var i USA förra sommaren, så känns det redan som om vi känt varandra mycket längre än så - de är verkligen underbara!
 
Ha en underbar kväll i solen, cuz I will!
 
P U S S 
 


Kommentarer
Rebben!:)

Du är coool!

Svar: nämen tackar, min trogna läsare! kommer allt läsa din blogg med när du skaffar den!
Matilda Warvne

2012-07-08 @ 20:28:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0