34 DAYS LEFT

Whatsapppp!
Detta blir mitt första inlägg på min första blogg någonsin (wow.) Som rubriken lyder är det idag 34 dagar kvar till min  avresa mot Californien!!! Kom hem igår kväll från min tripp tillsammans med pappa i Stockholm för att besöka den amerikanska ambassaden och skaffa visum. För er som inte vet är det galet mycket security - precis som när man flyger inom USA; bälte av, prime boots av, ingen dryck, ingen mobiltelefon o.s.v. Mycket väntetid var det givetvis också men efter ca 2 h var det klart! Åkte sedan till YFU:s (min utbytesstudentsorganisation) kontor för att få en bunt papper och en t-shirt inför mitt kommande high school år! Knäppte givetvis lite bilder i huvudstaden som bjöd på riktigt gött väder!
 
P U S S
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

kommer du spela nån basket i californien när du flyttar? :D awesome blogg btw!

2012-07-07 @ 17:18:13
högsbosara:)

kommer du spela nån basket i californien när du flyttar? nice blogg btw :)

Svar: Ja, det kommer jag göra! Dels kommer jag spela i high schoollaget (där man får göra try outs till.) Men det är säsongsperioder där, så basket är bara en av de
tre. Så kommer säkert testa på annat som tennis, volleyball och american football!
Men det finns även club teams, som min värdpappa håller på att kolla upp! Tack så
mycket!! :)
Matilda Warvne

2012-07-07 @ 17:20:22
Evelina

Du är bäst! Nu ska jag följa dig 24 7!!!!!

Svar: hahahah! wheeei, snällt av dig! antar att du är den enda som kommer göra det, men det värmer <3
Matilda Warvne

2012-07-08 @ 16:09:05
URL: http://www.myliifeaseevelina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0