9 DAYS LEFT

Hej! Min count-down på telefonen visar inte längre två-siffrigt... Det är bara 9. Dagar. Kvar. I. Sverige. Men trots det kan jag inte fatta att jag faktiskt ska åka. Jag tror att jag inte kommer att inse det förrän jag sitter på flygplanet helt själv... Igår satte jag och Rebecca oss faktiskt ned och skrev en packlista. Och SKIT vad det är svårt. Man måste begränsa precis ALLT. Men vi hoppas att vi fick med det viktigaste i allafall! Sedan är det ju faktiskt USA vi åker till, inte öknen direkt - glömmer man något, får man väl köpa det där! Vi laddade även ned "Google Earth" på Rebeccas Mac och roade oss en stund. SJUKT vad läskigt att man kan se precis hur det ser ut; Husen vi ska bo i, området, skolorna o.s.v. Idag har jag egentligen bara tagit det lugnt, käkat godgodgod lunch (Lax med feta ost och stuvad spenat) och kollat på filmen "LOL", som för övrigt var jättebra! Douglas Booth eller "Kyle" säger jag bara... E Y E C A N D Y Ikväll ska jag träffa Evelina och Rebecca och förmodligen ska vi iväg på fest senare! Och imorgon får jag äntligen träffa mina goaste klasskompisar från Kitas, Anna & Frida!!!! För goa tjejer, som jag saknat sjukt mycket, så ska bli så kul att se dement innan jag åker! Måste även tillägga att jag nu bloggar på iPaden och att det fungerar bra. Det var lite krångel med blogg-appen först, men nu fungerar det utmärkt. Och bra är väl det eftersom paddan blir den enda "datorn" jag kommer att ta med mig till USA. Ha det grymmmmt! P U S S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0