Beauty and the beast

Hej alla underbaringar!
Att bo i USA innebär givetvis grym TV! Kollar nästan aldrig på TV hemma i Sverige, för att jag inte har tid. Men eftersom jag inte behöver plugga lika hårt här, så är det galet gött att slänga sig i soffan efter 3 hours basketball och kolla på bra program! Som igår till exempel kollade jag säsongspremiären av The Vampire Diaries, inte för att jag följt den på senaste, men ändå. However, efter det avsnittet var det en random serie Beauty and the Beast som jag aldrig ens har hört talas om innan. Men det är tydligen en ny hit TV-show i USA och den var GRYM! För er som brukade kolla på Smallville, vet vem tjejen, Lana, är och hon spelar huvudrollen som cop - grym!


Igår under middagsbordet pratade vi om Sverige och Maureen sa något om att Sverige är ett litet land och J.T goes: "WHAT? Is Sweden a country? I thought it was just a state in Europe!" Då känner man ju sig som utbytesstudent från Sverige, att man misslyckats rejält... När John sedan frågade om han visste var Sverige var någonstans svarade han: "Um... Near Denmark?" - Good boy!

Ha en grym helg alla svenskar! JAG ÄR LEDIG ONS-SÖN NÄSTA VECKA PÅ GRUND AV THANKSGIVING - WIHO!

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0