Catch up

Hej! Vart ratt dalig pa att uppdatera bloggen nu en tag, sorry for det. I lordags akte vi som sagt till Scott, en sjukt go kille som faktiskt ar lite av en foreigner, eftersom han kom till Paly detta aret med, dock fran the east coast och inte fran Sverige, haha. Det var iallafall en kul fest, med en hel del manniskor jag inte traffat innan. Hangde mest med Karina, Viv och Caitlin - bilderna ar dock nog mest av mig, Viv och Caitlin. Pa sondagmorgon cyklade jag, Maureen och hennes syster Joan till "Farmer's market". Sjukt mysigt, med en massa stand med frukt, brod, gronsaker m.m. Det var en massa folk och aven live musik. Lite senare motte vi upp med Maureen's kompis, John, sa tog vi alla en kaffe pa Starbucks. Runt 12 akte sedan jag, Joan och John (my host dad) till Standford Soccer Fields, for att se Stanford's women's soccer team. De var grymma och slog Denver med 3-0! Efter det akte vi hem och jag gick down town for att ta ut cash och kopa lite tjejgrejer fran CVS. Nar jag kom hem hade John hamtat upp Henry, min host brother, som kommit hem fran USC under Thanksgiving. Pa kvallen at vi alla middag ihop, innan John, Maureen och Joan gick ut for att traffa nagra kompisar, sa Henry och jag passade J.T. J.T lekte mest och jag och Henry slokollade TV och snackade i typ 2h. Han ar sjukt schysst och jag fick hora en massa om alla college fester, haha! Igar fick jag tillbaka min Pscyhology-inlamning och jag fick 48/50 A, utan att ens latit Maureen/John lasa den innan jag lamnade in den - blev saaaa glad! OCH FRAN OCH MED IDAG HAR JAG THANKSGIVING BREAK! WIHO! Om en stund ska jag ivag till Paly och darifran ska vi aka till ett high school, Pinewood, och spela scrimmage! Och ikvall ska Henry, jag, J.T och John pa Skyfall!! P U S S


Kommentarer
Mams

Åh, det bor en liten psykolog i dig, jag visste väl detvad skrev du om? Kramar och pussar

Svar: Haha. Jag gjorde en movie diagnosis av en character who suffered from Bipolar Disorder. Sa skulle basically skriva om varfor hon gjorde det och eventuell treatment hon kunde fa. Puss
Matilda Warvne

2012-11-21 @ 22:11:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0