Happy Saturday

Hej! Imorse var jag pa Paly lite innan 9 for att spela scrimmage match mot the Freshmen boys. Tro det eller ej, men det regnade nar jag gick dit - galet. Tog tva bilder utanfor gymmet vid poolen pa Paly som bevis, haha. Vi spelade i ca 3 h, vilket var ratt lange men det var kul. Det ar ganska jobbigt nu i borjan for att jag maste lara mig alla nya spelen (MANGA!) Det jobbigaste ar ocksa att vi har typ olika forsvar; 42, 43, 44, 53 som ar ganska lika men nagot skiljer, vilket ar ratt confusing. Kanner att det far mig att tanka sa mycket, sa att jag inte kan spela mitt basta. Men Scott hjalper mig sa mycket han kan, sa det kommer nog bli bra eventually. Fick igar en bild pa the ball gun - galet cool! Nar jag kom hem duschade jag och at lunch, sedan runt 3 hamtade Viv upp mig sa akte vi till the dish och gick i ca 2 h. Det var asharligt och soligt, aven om det blaste kallt. Kan verkligen snacka med Viv, sa det var asskont! John ska slappa av mig hos henne snart igen, sa ska vi till en kille, Scott, ikvall. Kanner honom inte sa bra, men det kommer nog bli kul! LOVE YOU! P U S S


Kommentarer
dinmammadudu

gud va stökigt ditt rum är... inte okej

Svar: Haha, ja jag vet jag suger. Bara for att du viker dina strumpor!!! Men haha the cleaning ladies kommer varannan fredag sa de far mig alltid att stada - kan ju inte ha massa klader och grejer liggande, haha.
Matilda Warvne

2012-11-20 @ 13:10:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0