Shopping

Hej alla underbaringar! Min lordag hittills har vart grym. Vaknade ratt tidigt imorse, sa gick upp och skypeade med min kara familj. Efter det akte Maureen och jag to the mall for shopping! Dels sa behovde jag nya basketskor, for mina har blivit for gamla och ville aven titta pa en skinnjacka - november nu, borjar bli lite "kallare" (inte idag dock, eftersom det var stralande sol och ca 25 grader, haha...) Hittade bade basketskor, skinnjacka och tre toppar som jag gillade och Maureen hittade ett par power walking-skor och nagra toppar, sa det var en lyckad shoppingrunda! Nar vi kom hem solade jag en stund for att underhalla brannan ;) och sedan gjorde Maureen en spenat, agg och svampsallad med olivolja och kryddor, som var jattegod - tror aldrig jag atit det forut, faktiskt! Jag skypeade aven en snabbis med Jessica, innan jag drog mig ivag till Paly, for 3-hours practice for att testa mina nya basketskor. Kom just hem och har duschat. Nu ska jag satta mig pa porchen och fanga eftermiddagssolen och borja pa min english essay. Ikvall blir det formodligen hang med mina underbara vanner! Ha en grym sondag! P U S S


Kommentarer
Mamma

Fina grejor:-)

Svar: I love them! and you!
Matilda Warvne

2012-11-04 @ 20:07:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0