So this is paradise?

Hej! Igar var vi pa this outlet mall, Gilroy, och jag fyndade en sweater och tva par jeans for 26 dollar (ca 180 kr) - I <3 America. Idag kanner jag mig galet tacksam for var jag har och vad jag far uppleva har och det passar ju bra med tanke pa att det ar THANKSGIVING idag! Vaknade runt 9 och stadade mitt rum - vilket verkligen behovdes. Efter det tog jag en power walk bort to the Stanford Area. Kan nog vara en av varldens finaste platser!!!! Helt galet! Vadret var aven underbart! Efter det skypade jag med min underbaring, Zuhal - vi har inte pratat sedan i somras sa det var sa kul, saknar dig svampen! Nu har jag hjalpt Maureen och John med maten (GALET MYCKET MAT!) och ska hoppa in i duschen innan folk kommer hit for the big Thanksgiving Dinner! P U S S


Kommentarer
zuhal

saknar dig trädet <3

Svar: <3
Matilda Warvne

2012-11-24 @ 00:06:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0