Swedish Chocolate is the bomb

Hej!
Förstår inte hur jag lyckades glömma berätta vad vi gjorde i lördags! Jag, Vivian, Hannah, Drew och Kian åkte och bowlade. Vivians pappa har en massa bowling jackets for some reason som vi fick låna så vi såg riktigt professionella (töntiga) ut. Synd dock att jag inte fick någon bild av oss, för det var pretty damn hilarious. Alla som går på Kitas vet att jag SUGER på bowling, men jag vet inte vad som flög i mig, men denna gången vad jag grym!!! Blev så jäkla glad. Vann med 99 p första matchen och ledde även den andra, även om vi inte hann spela klart för att tiden tog slut.

Denna veckan har jag varit fullt upptagen med min film som jag håller på att göra i Video Production. Denna gången ska vi göra den på egen hand, vilket är lite nervöst, min subtext is basically "Fitting in".

När jag kom hem i måndags ligger det ett paket från Sverige på porchen från min underbara familj! Den innehöll en tröja jag glömt som de skickade och en massa SVENSK CHOKLAD - min favoriter; Marabou Mjölkcjoklad och Center. Är som sagt ingen godisgris direkt, men detta kan jag faktiskt inte leva utan. TACK MY LOVELY FAMILY!

Idag fyller även min underbara mamma 50 år! GRATTTTTIS VÄRLDENS UNDERBARASTE MAMMA!!! Saknar och älskar dig to the moon and back!

Idag efter skolan tog jag och Viv en springtur tillsammans i höstvädret - ja det regnade som satan idag och Palo Alto High School är inte gjord för regn direkt... Det var översvämmning redan during brunch...

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0