Appreciation

Hej!
Ni som följer min blogg, facebook, twitter eller instagram vet nog vid detta laget att mitt liv i California literally är livet på en pinne för mig. Med det sagt så betyder det inte att jag inte stött på några problem sedan jag kom hit, för tro mig, det har jag. Men på något vis så känns det som om problemen är lättare att tackla här och jag ser det mer som en utmaning än "en jobbig sak jag måste göra". Men hur som helst ville bara slänga in ett stort, fett TACK till alla som gjorde detta möjligt för mig och har supportat mig även om ni inte velat att jag skulle åka! Saknar er varje sekund! Love you!

Och kom ihåg att om ni har några frågor om USA/California/Highschool/ExchangeStudent/Engelska eller liknande - fråga på!!!

P U S S



Kommentarer
mams

Saknar dig med! Viktigast är ändå att veta att du har det bra men det skulle sitta fint med en kram också förstås:-)

Svar: Saknar dig med, mammy!
Matilda Warvne

2012-10-11 @ 13:33:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0