DAY OFF

Hey babes! Igar kvall hamtade Simone, Olivia, Jordan och Tia upp mig runt 10 pa kvallen. Vi hade ingen skola idag, pga, collegeforbredelser och PSAT for the juniors. Vi akte och motte upp killarna och jag blev introducerad till roligaste, men laskigaste leken ever. Ni kommer skratta ihjal er nar jag berattar att vi basically lekte "Tjuv och Polis" igar, men jo, det ar sant. Men en amerikansk version av det, called "Fugitive" och med bilar. Det var saaaa kul. Forst bestamde vi destinationen, Jordan Middle School, och sedan granser, ex: Man far inte ga utanfor Middlefield to the right and Bryant to the left. Sedan fick "The runners" (tjuvarna) lite forsprang. Sedan kom "The cops" i bilar och forsokte hitta oss. Det var sjukt kul, men galet laskigt for att det var sa morkt! Idag sa pluggade jag lite pa morgonen, innan jag och Maureen akte till Stanford Mall en svang. Efter det akte jag hem och at lunch, innan Olivia hamtade upp mig, for vi skulle aka och titta pa lite grejer infor "Spirit Week". Ni far aven ett litet smakprov av Olivia's "Toga-outfit". Ar toooo excited for next week... Efter shoppingen tog vi en strawberry smoothie in the heat. Det har varit galet varmt idag, sa nar vi hade hamtat upp Tia, fran hennes cheerleading, akte vi till en kompis, Brandon, for att bada i hans pool. Vi spelade aven biljard, vilket jag arligt talat ar foooor dalig pa, haha! P U S S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0