Heat wave

Hej alla svenskar! Antar att vädret är kallt och regnigt, these days, huh? Vädret här har varit ungefär detsamma sedan jag kommit hit (ca 22-27 grader sol), men första och andra October - man!!!! Det har varit världens heat wave här. Det har varit ca 37-40 grader de senaste dagarna - helt sjukt. Så har spenderat två dagar irad vid poolen efter skolan, hos min hostmum's kompis, Megan. Helt underbart att få svalka sig lite!

Träningen idag var hemsk på grund av värmen och då var vi ändå inomhus och träningen var mellan 5.30-7. Imorgon ska vi run the tracks, direkt efter skolan... Får se hur det går... Haha, man blir så galet sugen på att hoppa i poolen på skolan (för water polo, simning and so on) när man går förbi. Kanske att vår coach låter oss bada imorgon efter träningen, haha.

Måste bara nämna att jag åt peanut butter igår, haha. Andra gången jag smakade det i mitt liv, haha!

Ha det bäst,

P U S S



Kommentarer
mamma

Då har ni nog det FÖR varmt...tänk om vi kunde fördela värmen mellan våra länder! Tänk på att få i dig vatten och salt när det är så extremt varmt;-)
...varför måste man alltid komma med tips när man är mamma...!? Älskar dig och längtar!

Svar: Hahaha, ja vi borde helt enkelt dela lite på värmen. Saknade faktiskt en regnig höstdag i Sverige igår! Jaaadå. För att du alltid är så orolig, mammy. Puss, love you.
Matilda Warvne

2012-10-03 @ 12:31:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0